Friday, November 30, 2007

kembali ceria!





hoho!~ hari ini aku kembali dgn wajah ceria! walaupun aku taknak truskan keje kat pizahut call centre tuh, aku gagahkan diri jugak g carik keje kat tempat laen..hurm.aku pon g la jenjalan kat amcorp mall pagi tadi.sambil2 tuh mata melilau dok carik keje part time kosong..adelah 2,3 keje yg aku apply..akhirnye aku berkenan keje ngn sorg wanita turkey ni..orgnyer nampak frenly..mudah dibawak berbincang..but nice cuz i have to speak in english wit her..n foreigner customer..keje 4 days in a week..n day salary rm35..kalo dpt byk untung, dpt lah aku komisyen..borak punye borak, ade la dlm 3jam..she told me dat tomorrow i cn start my job! aku cume jual selendang n other turkey's accessories..
hurm..means,3 days aku boleh cuti per week..
aku bleh bekerja wit dat woman eventhough aku dah start kuliah balek next month..at least aku dpt jgk pocket money instead of i cn learn turkey language wit her..huhuhu!~ so, for those ppl out there yg rajen g amcorp mall tu, singgah2 la g booth aku jual selendang yek..hoho..bg le support kat aku yg baru nk berjinak2 ngn keje as a sales girl..huhuh..

No comments: